1. De ce trebuie să verific contul de joc?

În conformitate cu normele legale în vigoare, utilizatorii serviciilor de pariere la distanță au obligația de a parcurge procesul de verificare a identității în termenul de maximum 30 de zile de la efectuarea primei depuneri. Prin acest proces este verificată autenticitatea datelor furnizate la înregistrarea contului de joc, prin metode specifice, dezvoltate de către Organizator.

În cazul în care nu îți verifici contul de joc în termen de maximum 30 de zile de la efectuarea primei depuneri, contul va fi închis și eventualele fonduri existente în sold vor fi transferate către bugetul de stat.

2. Ce restricții am în contul de joc dacă nu este verificat?

Până la momentul verificării contului de joc, nu vei avea posibilitatea de a înregistra o retragere și nu vei putea depune cumulat,mai mult de 900 lei.

Restricțiile și permisiile contului, cât și status-ul acestuia vor fi afișate la rubrica ”Verificarea identității” de la ”Contul meu”.

3. Cum verific contul de joc?

Pentru a parcurge procesul de verificare a contului de joc, accesează ”Contul meu” – ”Verificarea identității”, unde vei observa câmpul de încărcare a documentelor. Selectează din listă documentul al cărei poză o vei încărca și dă click pe butonul ”Încarcă”.

 Vei avea posibilitatea fie de a fotografia documentul pe loc, fie de a încărca poza deja existentă în dispozitivul tău.

Dacă în urma scanării documentul nu este acceptat, vei fi informat cu privire la acest aspect și va trebui să reiei procesul, asigurându-te că noua poză respectă parametrii de verificare.

După ce încarci documentul cu succes, va trebui să aștepți ca acesta să fie verificat. La finalul verificării, vei fi notificat prin e-mail cu privire la status-ul contului tău de joc.

4. Cum trebuie să arate documentele?

Documentele pe care le încarci trebuie să fie clare, color și complete. Trebuie să te asiguri că atunci când realizezi fotocopia documentului, acesta este cuprins în întregime în cadru.

5. În cât timp sunt verificate documentele încărcate?

Dacă ai încărcat cu succes documentele, acestea vor fi verificate de către departamentul abilitat în cel mai scurt timp posibil. Termenul maxim de verificare este de 48 de ore din momentul încărcării cu succes a documentelor.

6. Cum îmi dau seama dacă a fost verificat contul meu de joc?

În momentul în care contul tău de joc este validat, vei primi din partea noastră o notificare prin e-mail în acest sens. De asemenea, vei observa că în contul tău de joc s-au activat metodele de retragere, iar limita la depunere a fost ridicată. La rubrica ”Verificarea identității”, status-ul contului tău se va modifica. La fel și permisiile.

7. De ce nu pot încărca documentele?

Asigură-te că dispui de o conexiune stabilă la internet sau că pe dispozitivul tău nu rulează prea multe aplicații simultan. Totodată, reține că documentul pe care încerci să-l încarci trebuie să respecte formatul și dimensiunea afișate pe pagina de încărcare.

8. Dacă nu mi-am verificat contul în termenul legal, îl mai pot reactiva?

Dacă nu ai parcurs procesul de verificare în termenul legal, de maximum 30 de zile de la efectuarea primei depuneri, ai posibilitatea să-l reactivezi prin transmiterea unei fotocopii clare, color și complete a cărții de identitate, la adresa de e-mail [email protected]

9. Cine are acces la documentele pe care le trimit?

Documentele încărcate de tine sunt procesate și verificate doar de către personalul special instruit, conform unor proceduri interne dezvoltate și armonizate cu legislația în vigoare.

10. Ce înseamnă verificarea metodei de plată?

Acest proces de verificare a metodei de plată presupune transmiterea documentelor prin intermediul cărora se poate verifica autenticitatea datelor înscrise în contul de joc, în vederea realizării unei tranzacții. Ți se pot solicita fie poze ale cardurilor utilizate în contul de joc, poze ale unor documente emise de banca cu care lucrezi, capturi de ecran din aplicații bancare sau portofel electronic sau alte documente prin intermediul cărora se poate verifica metoda de plată utilizată. Te asigurăm că orice document ți se solicită este verificat și stocat în condiții de sigurnață, de către personalul specializat.

11. Nu mai dețin documentul al cărei fotocopie mi-a fost solicitată. Ce fac?

Dacă nu mai deții documentul al cărei fotocopie ți-a fost solicitată, te rugăm să contactezi Departamentul de Suport și să explici situația în care te afli, urmând ca în cel mai scurt timp posibil să fie emisă o rezoluție privind cazul tău.

12. Mai pot recupera banii transferați către bugetul de stat?

Din păcate nu mai ai posibilitatea de a recupera banii ce se regăseau în balanța contului de joc la momentul închiderii acestuia pe motiv de nevalidare în maximum 30 de zile de la efectuarea primei depuneri