1. Cum retrag fondurile din contul de joc pe cardul bancar?

Pentru a înregistra o cerere de retragere prin intermediul cardului bancar, este necesar ca înainte de toate să fi efectuat o depunere cu succes prin intermediul cardului bancar. La ”Contul meu” – ”Tranzacții” vei identifica subrubrica ”Retragere” de unde vei putea selecta metoda de retragere prin intermediul cardului bancar.

Cardul de pe care ai efectuat depuneri în contul de joc va fi vizibil.

2. Am înregistrat cererea de retragere, dar banii nu au fost transferați pe card!

Reține că orice solicitare de retragere a fondurilor din contul de joc va fi verificată de către un departament dedicat. Orice solicitare de retragere este verificată în maximum 72 de ore de la înregistrarea acesteia.

Vei putea retrage fondurile doar prin aceeași metodă de plată utilizată la depunere, excepție făcând Paysafecard-ul.

Poți urmări status-ul cererii tale de retragere la subrubrica ”Retragere în așteptare”.

 

3. Cum retrag prin agenție?

Pentru a retrage prin intermediul unei agenții Casa Pariurilor, este necesar ca înainte de toate să fi efectuat depuneri prin intermediul acestei metode de plată. Dacă ai alimentat contul de joc prin această metodă de plată, aceasta va fi activă în contul tău de joc pentru retrageri.

Înainte de a înregistra cererea de retragere prin agenție, va trebui să-ți verifici numărul de telefon. Această verificare se va realiza prin generarea și transmiterea unui cod de verificare, prin sms, la solicitarea ta. După ce recepționezi și introduci codul de verificare, pagina de retragere prin intermediul agenției se va debloca.

Vei introduce suma pe care dorești să o retragi (minimum 10 lei) și vei alege din listă agenția de unde vrei să ridici banii odată ce retragerea ta va fi aprobată.

După ce înregistrezi cererea de retragere, aceasta va intra în procesul de verificare, iar tu vei primi un alt sms cu un cod pin temporar pe care îl vei prezenta în agenție (acest cod se trimite automat și nu înseamnă că cererea de retragere a fost aprobată încă). În momentul în care cererea de retragere este aprobată, vei primi un alt sms în care ești notificat cu privire la acest aspect. Din acel moment, te poți prezenta în agenția din care ai ales să retragi. Vei face dovada retragerii prin prezentarea numărului de telefon din contul de joc și codul pin temporar ce ți-a fost trimis prin sms. După introducerea acestor date în calculatorul din agenție, îți vei seta un cod pin permanent, pe care îl vei folosi la viitoarele retrageri prin agenție. Odată autentificat, operatorul va identifica retragerea ta și plata va fi efectuată.

Acest proces îl realizezi o singură dată. După ce parcurgi acest proces, pentru retragerile viitoare vei primi doar câte un sms, în care ești notificat când este aprobată retragerea. Pentru ridicarea banilor, te vei autentifica în agenție cu numărul de telefon și codul permanent pe care ți l-ai setat la început.

4. De ce este trecută în așteptare cererea mea de retragere?

Cererea ta de retragere este pusă în așteptare, deoarece toate solicitările de retragere sunt verificate de către un departament dedicat. Depunem toate eforturile ca toate retragerile să fie verificate în cel mai scurt timp posibil, niciodată mai târziu de 72 de ore de la înregistrarea retragerii.

5. De ce a fost anulată cererea mea de retragere?

Cererea ta de retragere a fost anulată fie pentru că nu ai înregistrat-o prin aceeași metodă de plată pe care ai utilizat-o la depunere, fie pentru că este necesar să trimiți documente suplimentare, în vederea completării procesului de verificare a contului de joc.

Oricare ar fi motivul, te rugăm să verifici adresa ta de e-mail și vei identifica un mesaj din partea noastră, în care te-am informat de ce nu a fost aprobată retragerea și ți-am transmis pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru a retrage câștigurile dorite.

6. Când vreau să retrag sunt informat că nu este disponibilă nicio metodă de retragere. Ce pot face?

Dacă nu ai disponibilă nicio metodă de retragere, înseamnă că fie contul tău de joc nu este verificat, fie ai înregistrat depuneri numai prin intermediul Paysafecard. Dacă nu ai contul validat, va fi necesar să încarci o poză clară, color și completă a cărții de identitate.

Dacă ai înregistrat depuneri doar prin Paysafecard, dat fiind faptul că aceată metodă de plată nu acceptă și retrageri, va fi necesar să activezi una dintre mijloacele de plată disponibile pentru retragere (agenție sau card bancar). Pentru a activa mijloacele de plată disponibile pentru retragere, va trebui pur și simplu să realizezi o depunere minimă în contul de joc prin metoda respectivă de plată.

7. Cât durează verificarea unei cereri de retragere?

Depunem eforturi ca toate solicitările de retragere să fie verificate în cel mai scurt timp posibil. Ne angajăm ca verificările pentru o cerere de retragere să nu depășească intervalul de 72 de ore din momentul înregistrării acesteia.

Toate cererile de retragere sunt verificate în ordinea înregistrării lor, indiferent de suma retrasă sau metoda de plată aleasă.

8. Pot înregistra mai multe cereri de retragere?

Pentru a putea înregistra o altă cerere de retragere, este necesar să aștepți ca retragerea în așteptare să fie verificată.

9. Pot să anulez cererea de retragere?

Ai posibilitatea de a anula cererea de retragere, doar dacă aceasta nu a fost aprobată. Pentru a anula o cerere de retragere accesează subrubrica ”Retragere în așteptare”.

10. A fost aprobată cererea mea de retragere prin card, dar banii nu au ajuns în cont!

Odată ce o cerere de retragere prin intermediul cardului bancar a fost aprobată, banii intră în circuitul bancar și poate dura între 2 și 7 zile lucrătoare până când devin vizibili în contul aferent cardului. Nu noi influențăm acest interval de timp, ci procesatorul de plăți și relațiile acestuia cu banca cu care lucrezi. Nu avem posibilitatea, sub nicio formă, de a accelera acest proces de virare a banilor, fiind unul independent de noi.

11. De ce trebuie să retrag prin transfer bancar?

Exisță posibilitatea ca anumite tipuri de carduri bancare să nu accepte, prin natura lor, creditare directă sau metoda de alimentare a contului de joc nu poate fi utilizată pentru retragere, din motive obiective. Când sunt identificate astfel de situații, vom ruga utilizatorul să retragă prin metoda transferului bancar, în contul bancar aferent cardului respectiv.

12. De ce trebuie să retrag prin aceeași metodă de plată utilizată la depunere?

Te informăm că legislația în vigoare impune ca fondurile din contul de joc să fie retrase prin aceeași metodă de plată pe care ai utilizat-o la depunere.

13. Care este suma minimă ce poate fi retrasă din contul de joc?

Dacă alegi să retragi prin intermediul unei agenții Casa Pariurilor, suma minimă este de 10 lei, iar suma maximă de 45.000 lei per tranzacție.

Dacă vei alege să retragi prin intermediul cardului bancar sau a transferului bancar, vei putea retrage minimum 50 lei și maximum 45.000 lei per tranzacție.

14. De ce trebuie să retrag pe mai multe carduri bancare?

Dacă ai utilizat mai multe carduri bancare la alimentarea contului de joc, va trebui, conform legislației în vigoare să retragi prin aceeași metodă de plată utilizată la depunere. Astfel, va trebui să retragi cel puțin echivalentul depunerilor realizate, pe fiecare card bancar.