1. Mi-am uitat parola. Ce pot face?

Dacă ai uitat parola contului de joc, te sfătuim să accesezi formularul de recuperare a parolei, ce este localizat pe câmpul ”Conectare” sub denumirea de ”Parolă uitată”.

Se va deschide un formular de recuperare a parolei.

 După ce completezi formularul respectiv, vei primi un e-mail automat cu un link de resetare a parolei.

După accesarea link-ului ți se va solicita să-ți alegi o parolă nouă. Nu vei putea să-ți accesezi contul de joc până când nu-ți setezi o nouă parolă, conform criteriilor ce sunt specificate.

2. De ce nu pot seta noua parolă?

Dacă nu ți se permite să-ți setezi noua parolă pe care ți-ai ales-o, înseamnă că aceasta nu respectă criteriile obligatorii. Asigură-te că noua parolă are în componență cel puțin o majusculă (A-Z), o literă mică (a-z) și o cifră (0-9). Un alt motiv poate fi că noua parolă pe care ți-ai ales-o este similară cu cea anterioară, motiv pentru care sistemul nu o acceptă. Te rugăm să te gândești la o altă parolă.

3. Cum pot afla numele de utilizator?

Dacă ai uitat numele de utilizator, îl poți afla cu ușurință contactând Departamentul de Suport prin oricare dintre canalele de comunicare disponibile.

4. De ce este închis contul meu de joc?

Un cont de joc poate fi închis din următoarele motive:

  • Nu ai parcurs procesul de verificare al contului de joc în termen de maximum 30 de zile de la efectuarea primei depuneri.
  • Ai solicitat închiderea contului în urmă cu ceva timp
  • Contul a fost închis de Organizator, ca urmare a încălcării Termenilor și Condițiilor site-ului
  • Contul a fost închis un urma unei perioade îndelungate de inactivitate
  • Ai introdus date eronate în formularul de recuperare al parolei, iar ca măsură de siguranță contul de joc este închis.

Dacă nu ți-ai dat seama în care dintre situații te regăsești, ia legătura cu Departamentul de Suport pentru mai multe detalii.

5. M-am conectat în contul de joc însă nu pot paria!

În acest caz, fie contul tău de joc  a fost suspendat, fie ai ales să te auto-excluzi.

Un cont de joc este suspendat automat dacă te-ai conectat de pe o adresă IP specifică unui stat ce interzice accesarea site-urilor de jocuri de noroc din alte țări. Dacă acum te afli pe teritoriul României, ia legătura cu Departamentul de Suport pentru a solicita ridicarea restricțiilor.

Dacă ai ales să te auto-excluzi, nu vei mai avea posibilitatea de a paria pe secțiunea pe care este activă excluderea, până când aceasta din urmă nu expiră.

Dacă întâmpini alte dificultăți, te rugăm să trimiți o captură de ecran la adresa de e-mail [email protected] de pe adresa de e-mail înregistrată în contul de joc, iar situația ta va fi verificată și soluționată în cel mai scurt timp posibil.

6. Cum îmi pot modifica adresa de e-mail din contul de joc?

Dacă dorești să-ți modifici adresa de e-mail din cont, contactează Departamentul de Suport la adresa de e-mail [email protected]

7. Pot să-mi schimb numele de utilizator?

Nu ai posibilitatea de a modifica numele de utilizator. Cel pe care l-ai setat la momentul înregistrării contului de joc este unic și permanent.

8. Există posibilitatea de a modifica datele personale din contul de joc?

Opțiunea de modificare a datelor personale dintr-un cont de joc nu există. Datele personale furnizate la înregistrarea contului de joc aparțin titularului contului și nu pot fi modificate.

9. Cum îmi șterg contul de joc?

Dacă dorești să renunți la contul de joc, poți solicita dezactivarea acestuia la adresa de e-mail [email protected] Solicitarea trebuie să fie transmisă de pe adresa de e-mail înregistrată în contul de joc, iar în cont nu trebuie să mai existe fonduri reale sau pariuri în desfășurare.

10. Îmi pot reactiva contul de joc?

În funcție de specificul fiecărei situații, de cele mai multe ori un cont de joc poate fi reactivat. Tot ce trebuie să faci este să contactezi Departamentul de Suport și să soliciți mai multe informații cu privire la posibilitatea reactivării contului de joc.

Dacă în trecut ai solicitat închiderea permanentă a contului de joc, acesta nu va mai putea fi reactivat.

11. Dacă am șters contul de joc, îmi pot crea unul nou?

Nu vei putea să înregistrezi un alt cont de joc. În conformitate cu normele legale în vigoare, un utilizator are posibilitatea de a înregistra și utiliza un singur cont de joc. Dacă ai ales să-ți dezactivezi contul de joc, vei avea posibilitatea să-l reactivezi, atâta timp cât nu a fost închis permanent. Ia legătura cu Departamentul de Suport pentru a solicita mai multe detalii.

12. Unde pot vedea ce sume am depus și ce sume am retras?

Ai posibilitatea de a urmări toate aceste detalii, în contul de joc accesând ”Contul meu” – ”Tranzacții” – ”Istoric tranzacții”.

13. Pot șterge istoricul tranzacțiilor mele?

În conformitate cu normele legale în vigoare, suntem obligați să punem la dispoziția utilizatorilor istoricul tranzacțiilor, în permanență. Astfel, nu ai posibilitatea de a șterge istoricul tranzacțiilor.

14. Pot paria din afara țării?

CasaPariurilor.ro nu-ți garantează posibilitatea de a accesa serviciile sale de pariere de pe alt teritoriu decât cel al României. Există posibilitatea ca eventuale restricții să fie impuse de legislația statului în care te afli.

15. Pot paria și prietenii mei de pe contul meu de joc?

Doar titularul contului de joc îl poate utiliza. În conformitate cu Regulamentul site-ului, dacă se constată că un cont de joc nu este utilizat exclusiv de titularul acestuia, Organizatorul poate recurge la închiderea contului de joc. Astfel, îți recomandăm să nu înstrăinezi, sub nicio formă, contul tău de joc.

16. Mă pot loga simultan de pe mai multe dispozitive?

Îți recomadăm să nu te conectezi simultan de pe mai multe dispozitive, deoarece există posibilitatea să întâmpini dificultăți. Dacă dorești să schimbi dispozitivul, asigură-te că te-ai deconectat de pe cel precedent.

17. Cum curăț istoricul datelor de navigare?

Pentru a curăța istoricul browserului de internet din setări ("History") te rugăm ca, în funcție de browserul pe care îl utilizezi, să urmezi pașii detaliați mai jos:

  • Pentru Google Chrome:

Dă click pe butonul Customize and Control Google Chrome ("Personalizare și control Google Chrome") – acesta este situat în colțul din dreapta sus al browserului

Dă click pe History ("Istoric") (Ctrl+H)

Dă click pe Clear Browsing data ("Stergere datele de navigare")

Selectează datele pe care dorești să le ștergi, selectează intervalul de timp și confirmă ștergerea

  • Pentru Mozilla Firefox:

Dă click pe Tools ("Unelte") și selectează Options ("Opțiuni") din rândul de sus al browserului

Selectează fila Privacy ("Confidențialitate")

Dă click pe Clear your recent history ("Șterge istoricul recent")

Selectează datele pe care dorești să le ștergi, selectează intervalul de timp și confirmă ștergerea

  • Pentru Internet Explorer:

Dă click pe Tools ("Unelte") - acesta este situat în colțul din dreapta sus al browserului

Selectează Internet Options ("Opțiuni Internet")

În fila General ("Generalități"), sub Browsing History ("Istoric browser"), dă click pe Delete... ("Ștergere...")

Selectează datele pe care dorești să le ștergi, selectează intervalul de timp și confirmă ștergerea

  • Pentru Opera:

Din meniul Opera, selectează Settings ("Setări")

Selectează Delete Private data... ("Șterge datele personale...")

Selectează datele pe care dorești să le ștergi, selectează intervalul de timp și confirmă ștergerea

  • Pentru Safari:

În meniul Safari din partea de sus a ecranului, faci click pe "Modificați"

Selectează Preferințe.

Dă click pe "Confidențialitate" în partea de sus a ferestrei care se deschide

Dă click pe butonul "Eliminați" toate datele site-urilor web și apoi fă click pe "Eliminați acum"

Dă clic pe X pentru a închide fereastra pop-up.

18. La ce se referă serviciile de mentenanță?

Serviciile de mentenanță sunt operațiuni efectuate de Organizator pe site, cu scopul de a menține, restabili sau îmbunătăți infrastructura site-ului CasaPariurilor.ro. Când astfel de acțiuni au loc, utilizatorii sunt informați. Încercăm ca aceste operațiuni să se desfășoare în intervale orare în care fluxul de logări pe site este unul slab, dacă situația nu impune o intervenție imediată.