Contact

Pentru informații, neclarități sau reclamații ne poți contacta oricând prin e-mail la adresa [email protected]

Suntem disponibili și pe Chat, pe Facebook Messenger sau la numărul de telefon 0319884 , zilnic în intervalul orar 10:00 – 22:00

Orice client poate înainta oricând o plângere în mod gratuit, contactând serviciul nostru pentru clienți. Clienții pot să-și înainteze plângerile în termen de trei luni de la data la care s-a luat decizia sau a avut loc evenimentul care a cauzat plângerea.

O solicitare va fi considerată a fi plângere, conform definiției acceptate de companie, dacă utilizatorul raportează următoarele:

  • eroare tehnică de funcționare a site-ului cauzată de companie.
  • compania a luat o decizie care nu este în conformitate cu Termenii și Condițiile și/sau legea în vigoare.
  • serviciul solicitat nu a fost obținut în totalitate sau a fost obținut parțial din cauza companiei sau a propriilor Termeni și Condiții și/sau a legii aplicabile.

În cadrul procesului aplicat, disputa și faptele implicate sunt examinate, analizate și revăzute de către serviciul nostru pentru clienți sau de către departamentul corespunzător în funcție de responsabilități. Rezultatul procedurii descrise mai sus va fi comunicat către client în cel mai scurt timp posibil și poate conține următoarele informații:

  • confirmarea sau revocarea deciziei luate însoțite de un motiv întemeiat
  • clarificarea situației aflate în discuție
  • soluția finală sau informații intermediare în cazul unei probleme tehnice

Îți aducem la cunoștință că toată comunicarea cu utilizatorii este salvată, arhivată și se află la dispoziție în instrumentele de administrare a serviciului nostru pentru clienți pe întreaga durată a perioadei de reținere.