1. Ce este o campanie promoțională?

În cadrul campaniilor promoționale oferim utilizatorilor bonusuri sau premii. O campanie promoțională va funcționa mereu conform unui mecanism stabilit de Organizator, ce presupune ca utilizatorul să întreprindă anumite acțiuni. Pentru a beneficia de bonus sau premiu, utilizatorul fie va trebui să efectueze o depunere, să plasese pariuri, să se înscrie sau să înregistreze activitate de pariere într-un anumit interval sau la o anumită secțiune.

2. Cum pot accesa o campanie promoțională?

În primul rând, asigură-te că ți-ai dat acordul cu privire la procesarea datelor cu caracter personal. În caz contrar, nu-ți vom putea oferi bonusuri.

Pentru a accesa o campanie promoțională va trebui să citești cu atenție Termenii și Condițiile acesteia și să urmezi întocmai pașii stabiliți de macanismul de funcționare al campaniei.

3. Unde pot verifica dacă am un bonus alocat în contul de joc?

Accesează ”Contul meu” – ”Bonusuri”. Dacă vei avea un bonus activ pentru secțiunea de pariuri sportive va fi afișat la ”Bonusuri active”.

Bonus-urile active, pentru secțiunea de cazinou vor fi vizibile la ”Istoric bonusuri cazinou”.

4. Am îndeplinit toate condițiile, dar nu am primit bonusul!

Dacă în contul tău de joc nu a fost creditat un bonus pe care ar fi trebuit să-l primești, îți recomandăm să te reloghezi în contul de joc. Dacă în continuare nu este alocat bonus-ul automat, te rugăm să contactezi Departamentul de Suport. Situația ta va fi soluționată în cel mai scurt timp posibil.

5. Unde pot vedea cum pot folosi bonusul?

În contul tău de joc, la rubricile ”Istoric bonusuri pariuri” sau ”Istoric bonusuri cazinou” va fi afișată campania în curs. În detaliile acesteia vei găsi descrierea bonusului.

6. Bonusul și câștigurile au fost retrase din balanță. De ce?

Ca regulă generală, dacă bonusul pe care l-ai accesat este anulat, suma bonus alături de câștigurile înregistrate din utilizarea acestuia, vor fi retrase din balanță. Un bonus poate fi anulat deoarece a expirat, iar condițiile de rulaj nu au fost completate. Totodată, un bonus poate fi anulat de Organizator, dacă se constată că Termenii și Condițiile site-ului au fost încălcați.

7. Din neatenție am refuzat un bonus. Mi se poate oferi din nou?

Din păcate, odată ce un bonus a fost refuzat, nu se poate recredita. Te rugăm să citești cu atenție mesajele de tip pop-up ce apar pe ecran.

8. Ce tipuri de bonusuri acordă Casa Pariurilor?

Pe site-ul nostru vei descoperi bonusuri configurate în funcție de secțiunea de pariere.

Astfel, pentru secțiunea de pariuri sportive oferim bonusuri de tip ”pariu fără risc”, la depunere sau multiplicator de cote.

Pe secțiunea de cazinou acordăm bonusuri cu condiții de rulaj, la depunere, Free Spins-uri sau Golden Chip-uri.

9. De ce nu mi se mai acordă bonusuri?

Bonusurile sunt puse la dispoziție fie general, fie în mod personalizat.

În cazul campaniilor generale, este necesar să accesezi secțiunea de Promoții a site-ului și să alegi dintre campaniile disponibile. Trebuie să citeți Termenii și Condițiile campaniei și să urmezi atent pașii stabiliți în mecanismul de funcționare al acesteia.

În ceea ce privește campaniile promoționale personalizate, beneficiarii acestora sunt notificați prin e-mail sau sms cu privire la posibilitatea acccesării acestora.

Asigură-te că ți-ai dat acordul cu privire la procesarea datelor cu caracter personal, pentru a te regăsi printre beneficiarii campaniilor promoționale personalizate.

Imaginea 1 Imaginea 2

10. Pot anula un bonus dacă nu-l mai doresc?

Ai posibilitatea de a solicita anularea unui bonus, doar dacă nu ai început să utilizezi depunerea care a activat bonusul. Pentru anularea acestuia, va trebui să contactezi Departamentul de Suport.

În ceea ce privește Bonusul cât Casa sau Pariul Șansă, acestea se activează automat și nu pot fi scoase de pe biletul de pariuri.

11. Ce se întâmplă dacă un bonus a expirat?

Dacă un bonus expiră, iar condițiile de rulaj nu au fost îndeplinite, suma bonus, alături de eventualele câștiguri înregistrate vor fi retrase din balanță.

12. Pot să înregistrez o retragere după ce am accesat un bonus?

Nu vei putea retrage fonduri din contul de joc atâta timp cât ai activ un bonus cu condiții de rulaj. Este necesar să completezi condițiile de rulaj, urmând ca la final eventualele câștiguri să poată fi retrase.

13. Am un bonus cu condiții de rulaj, iar pariurile mele nu au contribuit la rulaj. Ce pot să fac?

Asigură-te că pariurile pe care le-ai plasat sunt eligibile pentru rulaj. Există posibilitatea ca în mecanismul de funcționare al unei campanii, doar biletele de pariuri ce respectă anumite condiții să contribuie la rulaj. Ți se poate solicita, de exemplu, ca biletul să aibă o anumită cotă și un anumit număr de selecții. Citește cu atenție Termenii și Condițiile campaniei pe care ai accesat-o.

14. După ce am acceptat un bonus, banii din cont sunt vizibili doar pe o secțiune de pariere!

Unele bonusuri, ce au fost activate de o depunere și au condiții de rulaj, vor reține banii depuși pe secțiunea de pariere pentru care a fost acordat bonusul, până când condițiile de rulaj sunt parcurse în întregime. Poți vizualiza progresul rulajului unui bonus la ”Istoric bonusuri”. Tot la ”Istoric bonusuri” vei regăsi și mecanismul de funcționare al campaniei pe care ai accesat-o.

15. Puncte de loialitate

Cum strângi puncte de loialitate?

  • Punctele de loialitate pot fi strânse plasând pariuri cu o miză minimă de 5 lei la secțiunea prematch, live, Curse de Caini, Curse de Cai, Curse de masini, Curse MOTO, Fotbal Virtual, Fotbal Plus.
  • Un punct de loialitate reprezintă o miză de minim 5 lei (exemplu, dacă plasezi un bilet cu o miză de 10 lei, vei primi 2 puncte de loialitate).
  • Limita zilnică: maxim 1500 de puncte de loialitate pot fi obținute/zi, astfel:
  • 500 de puncte prin plasarea de bilete tip prematch - 5 lei miză minimă/bilet, cotă minimă 3.00.
  • 500 de puncte pentru plasarea de bilete la secțiunea liv - 5 lei miză minimă/bilet, cotă minimă 2.00.
  • 500 de puncte pentru plasarea de bilete la secțiunea virtuale - 5 lei miză minimă/bilet.
  • Cum și la ce utilizezi punctele de loialitate
  • Punctele de loialitate pot fi folosite la plata biletelor în loc de bani reali, astfel:
  • 50 de puncte de loialitate = 1 leu.
  • Punctele de loialitate pot fi utilizate exclusiv pe bilete de tip prematch. Pentru a plasa un pariu, nu se pot folosi concomitent puncte de loialitate și bani reali.
  • Punctele de loialitate nu se pot retrage sub formă de bani reali.
  • Pariurile anulate atrag de la sine și anularea punctelor utilizate la plasarea pariului.
  • Punctele de loialitate pot fi folosite și pentru a cumpăra bonusuri de tip Cotă Mărită:
  • Cotă 20%: o cotă mărită de ‘+20%’ la bilete cu minimum 5 evenimente.
  • Cotă 50%: o cotă mărită de ‘+50%’ la bilete cu minimum 8 evenimente.
  • Opțiunea de a cumpăra bonusurile va apărea în momentul în care ai punctele de loialitate necesare, în momentul în care vei selecta evenimente pentru plasarea unui bilet.

  • Bonusurile nu pot fi combinate cu alte bonusuri.
  • Cotă Mărită 20% - Costă 80 puncte loialitate
  • Cotă Mărită 20% - poate fi utilizat pe un bilet de tip prematch, minimum 5 evenimente, cotă minimă 1,40/selecție. Miza maximă utilizabilă cu acest bonus este de 100 lei.
  • Poți să cumperi din nou Cotă Mărită 20%, dar îl vei putea folosi numai după ce ai plasat un bilet cu bonusul anterior.
  • Cotă Mărită 50% - Costă 40 puncte de loialitate
  • Cotă Mărită 50% - poate fi utilizat pe un bilet de tip prematch, minimum 8 evenimente, cotă minimă 1,40/selecție. Miza maximă utilizabilă cu acest bonus este de 100 lei.
  • Poți să cumperi din nou Cotă Mărită 50%, dar îl vei putea folosi numai după ce ai plasat un bilet cu bonusul anterior.