1. Ce metode de plată pot folosi?

Pe site-ul casapariurilor.ro poți alimenta contul de joc utilizând un Card Bancar, Paysafecard sau la Casieriile Agențiilor.

2. Există taxe la depunere?

Dacă alegi să depui prin intermediul unui card bancar sau Paysafecard, va fi aplicată o taxă de 2%. Această taxă nu se va aplica pentru depunerile efectuate prin intermediul agențiilor.

3. Cum depun prin agenție?

Pentru a depune prin intermediul unei agenții, este necesar să-i soliciți acest lucru operatorului din agenție, prezentându-i totodată și cartea de identitate.

4. Cât pot depune minimum și maximum?

Prin intermediul unui card bancar sau a portofelului electronic Paysafecard vei putea depune minimum 20 de lei și maximum 20.000 lei per tranzacție.

În ceea ce privește alimeantarea contului prin intermediul agențiilor, vei putea depune minimum 10 lei și maximum 45.000 lei per tranzacție.

5. În cât timp se transferă banii în soldul contului de joc?

Alimentarea contului tău de joc se realizează aproape instant. Cu toate acestea, te rugăm să reții că în cazul metodelor de plată online, pot apărea mici întârzieri la transferul banilor în soldul contului, ce pot fi generate de evenimente tehnice neprevăzute. Dacă te regăsești într-o astfel de situație, fi sigur că va fi soluționată în cel mai scurt timp posibil.

6. Cum depun prin intermediul unui card bancar?

Pentru a depune prin intermediul unui card bancar, este necesar să accesezi rubrica ”Depunere” din ”Contul meu” și să selectezi opțiunea ”Adaugă card”.

După accesarea opțiunii ”Adaugă card”, pe pagină va apărea formularul de înregistrare a cardului. După completarea formularului, contul va fi alimentat cu suma scrisă de tine .

Reține că va trebui să fii de acord cu stocarea în siguranță a datelor cardului pe care îl înregistrezi, după ce accesezi și citești toate detaliile. După înregistrarea cu succes a cardului, vei putea să-l utilizezi în viitor fără a mai parcurge procesul de adăugare a cardului. Cardul va rămâne înregistrat în cont și prin simpla accesare a acestuia vei putea să inițiezi o nouă tranzacție de alimentare a contului de joc.

7. De ce sunt memorate datele cardului?

Datele cardurilor sunt stocate pentru a putea procesa tranzcțiile din contul tău de joc. De asemenea, ca măsură de prevenire și identificare timpurie a potențialelor acte de fraudă, vom verifica metodele de plată înregistrate în contul de joc, proces ce impune și memorarea datelor cardurilor adăugate. Te asigurăm că datele sunt păstrate și procesate în siguranță, prin sisteme și proceduri bine puse la punct, urmate de personalul special instruit.

8. Ce este codul de securitate?

Codul de securitate (CVV) este reprezentat de ultimele 3 sau 4 numere tipărite pe spatele cardului tău. Doar tu ai acces la codul respectiv și trebuie să te asiguri că îl scrii corect la momentul înregistrării cardului.

9. Ce reprezintă sistemul 3D-Secure?

Sistemul 3D-Secure, este o măsură complementară de siguranță, în utilizarea cardului bancar în mediul online. Banca emitentă a cardului îți trimite prin sms un cod. Prin introducerea codului respectiv confirmi tranzcția respectivă. În cazul în care ți se solicită codul 3D-Secure pentru a completa tranzacția de depunere, însă tu nu ai primit niciun sms cu codul respecitv, te rugăm să iei legătura cu banca emitentă a cardului și să te asiguri că numărul tău de telefon este actualizat în evidențele băncii.

10. Mi-au fost retrași banii de pe card, dar nu au fost transferați în contul de joc!

Te rugăm să iei legătura cu banca emitentă a cardului dacă te regăsești într-o astfel de situație. Cel mai probabil banii nu au ajuns la noi, iar banca are posibilitatea de a debloca suma respectivă.

11. De ce nu-mi permite să înregistrez cardul bancar?

Pot fi mai multe cauze pentru care înregistrarea cardului nu este permisă. Fie cardul este expirat, fie din neatenție nu ai completat formularul de adăugare a cardului cu datele corecte. Dacă ai scris corect datele cardului, iar acesta nu este expirat și cu toate acestea nu îți permite să-l adaugi, te rugăm să trimiți o captură de ecran la adresa de e-mail [email protected] din care să reiasă dificultățile întâmpinate.

De asemenea, reține că poți înregistra maximum 15 carduri în contul de joc.

Un card bancar poate fi înregistrat într-un singur cont de joc. Utilizează doar carduir bancare emise pe numele tău.

12. Pot folosi un card bancar virtual?

Da, poți utiliza și carduri bancare virtuale. Vei urma procesul de adăugare a cardului la fel ca în cazul unui card bancar fizic.

13. Pot înregistra un card bancar emis pentru persoană juridică?

Nu. Pe site-ul nostru poți folosi doar carduri bancare personale, emise pentru persoane fizice.

14. Cum depun prin intermediul Paysafecard?

Pentru a depune prin intermediul Paysafecard, va trebui să accesezi rubrica ”Depunere” din ”Contul meu” și să selectezi metoda de plată Paysafecard.

 După ce introduci suma cu care vrei să alimentezi contul, se va deschide o fereastră, prin intermediul căreia te vei putea loga în contul tău de Paysafecard.

Dacă ai cumpărat un cod Paysafecard, dar nu ai un cont Paysafecard, vei putea să-ți creezi contul accesând de pe pagina butonul ”Înregistrare”. Doar dacă ai un cont Paysafecard vei putea să depui prin introducerea codului cumpărat.

15. De nu mă pot loga în contul de Paysafecard?

Dacă întâmpini dificultăți la logarea în contul Paysafecard, asigură-te că ai introdus datele corecte și că dispui de o conexiune stabilă la internet. Dacă situația persistă, ia legătura cu un reprezentant Paysafecard prin mijloacele de contact afișate pe site-ul acestora.

16. Se pot transfera fonduri de la alți jucători?

Conform legislației din România, astfel de tranzacții nu sunt permise. Poți alimenta contul de joc doar prin intermediul metodelor de plată existente pe site.

17. Am depus bani, însă aceștia nu au apărut în balanța contului!

Dacă ai utilizat un card bancar sau portofel electronic Paysafecard, te rugăm să iei legătura cu un reprezentant al băncii emitente a cardului sau al departamentului de asistență Paysafecard. De asemenea, reține că există posibilitatea să apară mici întârzieri în transferul banilor depuși, generate de dificultăți tehnice neprevăzute.

Dacă ai depus prin intermediul agenției, iar banii nu au apărut în balanța contului, te rugăm să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți, prin oricare dintre canalele de comunicare puse la dispoziție, având la îndemână chitanța de depunere eliberată de casier.

18. De ce nu-mi este aprobată tranzacția de depunere?

Tranzacția de depunere poate fi refuzată din mai multe cauze:

  • ai atins limita la depunere impusă conturilor neverificate. Dacă nu ți-ai verificat contul de joc, încarcă poza buletinului AICI;
  • cardul bancar folosit este expirat;
  • codul 3D-secure introdus nu este corect sau a expirat;
  • s-a întrerupt subit conexiunea la internet, motiv pentru care tranzacția nu a putut fi finalizată;
  • ai atins limita la depunere pe care ți-ai setat-o;
  • ai atins o anumită limită la tranzacții pentru cardul respectiv, impusă de banca emitentă.

Dacă nu te regăsești în niciun dintre situațiile de mai sus, te rugăm să ne trimiți o captură de ecran la adresa [email protected] din care să reiasă eroarea întâmpinată.

19. De ce uneori nu este necesar să introduc un cod de securitate din trei cifre (cod CVV / CVC) când plătesc cu cardul?

Visa permite plata fără introducerea codului de securitate, în cazul în care cardul a mai fost ultilizat la o depunere anterioară în contul de joc. Plățile recurente sunt astfel mai convenabile. Pentru moment a fost introdus pentru depuneri rapide în jocurile de cazinou (butonul „Depunere” direct în joc).