1. Care este programul de funcționare al agențiilor?

Majoritatea agențiilor Casa Pariurilor sunt deschise în intervalul orar 10:00 – 22:00. Unele agenții pot avea programul prelungit până la 00:00. În perioada sărbătorilor există posibilitatea ca programul de funcționare să fie redus.

2. Unde pot vedea lista agențiilor Casa Pariurilor?

Poți vedea toate agențiile Casa Pariurilor AICI

3. Există un număr de telefon la care pot contacta o anumită agenție?

Nu ai posiiblitatea de a contacta telefonic o anumită agenție Casa Pariurilor. Dacă dorești informații privind o anumită agenție poți contacta Departamentul de Suport.

4. Pot solicita câștigul de pe un bilet de pariuri de la orice agenție?

Pentru biletele loto sau pre-meci poți solicita câștigul de la orice agenție Casa Pariurilor. Dacă biletul de pariuri a fost plasat la terminal și dorești să transformi câștigul în credit, o vei putea face doar la terminalul la care ai plasat biletul.

Pentru biletele de pariuri live sau virtuale, vei putea să revendici câștigul doar din agenția în care au fost plasate.

5. Unde pot trimite o reclamație privind o anumită agenție?

Poți să înregistrezi reclamația ta în caietul de sugestii și reclamații prezent în agenție, pe care operatorul ți-l va înmâna dacă nu este pus la vedere sau o poți trimite prin poștă la adresa sediului nostru, ce este afișată pe site.

6. Cum îmi pregătesc online un bilet pentru agenție?

Îți creezi biletul de pariuri de pe orice tip de dispozitiv și selectezi opțiunea ”Agenție” pe biletul de pariuri. După ce îți setezi miza apasă butonul ”Pregătește biletul”. Instant va fi generat un cod unic al biletului, pe care îl vei prezenta operatorului din agenție. Dacă ai cont online și ești conectat, un bilet de pariuri pregătit pentru agenție va fi salvat la rubrica ”Bilete salvate”.

7. Pot anula un bilet de pariuri plasat în agenție?

Ai posibilitatea de a storna doar biletele de pariuri loto, pre-meci sau virtuale (înainte de începerea rundei). Biletele live sau cele plasate la terminal nu pot fi anulate.

În cazul biletelor pre-meci sau loto ai la dispoziție maximum 10 minute din momentul plasării să anulezi un bilet.