1. Cum îmi creez un cont de joc?

Pentru a înregistra un cont de joc trebuie să dai click pe butonul ”Înregistrare” și să completezi formularul de înregistrare care se va deschide într-o pagină nouă. În conformitate cu normele legale în vigoare și cu Termenii și Condițiile site-ului nostru, va trebui să înregistrezi datela tale personale, exact cum sunt afișate în cartea de identitate. De asemenea, va trebui să înregistrezi date de contact reale, cum ar fi adresa de e-mail și numărul de telefon. Numele de utilizator ales, trebuie să fie unic pe site-ul nostru și să nu reprezinte sau să facă trimitere către vulgarități, orice fel de discriminare sau actori competitori de pe piață.

După completarea câmpurilor cu datele solicitate, nu uita să-ți alegi tipul de bonus de bun venit.

Trebuie de asemenea să citești și să bifezi Termenii și Condițiile site-ului și să-ți dai acordul cu privire la procesarea datelor cu caracter personal, pentru a beneficia de promoțiile viitoare.

La final, dă click pe butonul ”ÎNREGISTRARE”.

2. Ce condiții legale trebuie să îndeplinesc ca să-mi pot crea un cont de joc?

Pentru a-ți crea un cont de joc trebuie să ai vârsta de minimum 18 ani împliniți și să nu fi avut un alt cont de joc înregistrat pe site-ul nostru. De asemenea, trebuie să citești și să accepți Termenii și Condițiile site-ului nostru.

3. Ce date trebuie să ofer?

La înregistrarea contului de joc trebuie să furnizezi o adresă de e-mail valabilă, un număr de telefon valabil, numele și prenumele, data nașterii, codul numeric personal și adresa de domiciliu. Va trebui de asemena, să-ți setezi un nume de utilizator și o parolă.

4. Dacă am deja un cont de joc, îmi pot înregistra unul nou?

Nu. În conformitate cu normele legale în vigoare unui utilizator i se permite să înregistreze și să folosească un singur cont de joc pe site-ul unui operator de pariuri. Dacă ai deja un cont de joc, te sfătuim să nu încerci înregistrarea unui alt cont. Dacă nu mai ai acces la contul deja înregistrat pe site, ia legătura cu Departamentul de Suport pentru a te ajuta să-ți recuperezi contul.

5. De ce nu îmi permite să înregistrez contul de joc?

Dacă nu te afli pe teritoriul României, există posibilitatea ca legislația țării în care te afli să nu-ți permită să te înregistrezi pe site-ul nostru. Dacă te afli pe teritoriul României, iar în urma completării formularului de înregistrare îți apare o eroare, te rugăm să reții că sistemul nu-ți va permite să înregistrezi contul dacă deții deja unul. Dacă ăsta e cazul, te rugăm să iei legătura cu Departamentul de Suport, pentru a te ajuta să-ți recuperezi contul de joc deja înregistrat.

6. Cum îmi dau seama că m-am înregistrat cu succes pe site?

În urma înregistrării cu succes pe site-ul nostru, contul tău de joc va fi creat și vei fi logat automat pe pagina principală a contului. De asemenea, către adresa ta de e-mail, pe care ai înregistrat-o în cont, va fi trimis un mesaj automat de întâmpinare.

7. Mă pot înregistra pe site dacă sunt în altă țară?

Casa Pariurilor nu-ți garantează posibilitatea accesării serviciilor sale de pariere de pe alt teritoriu decât cel al României. Există posibilitatea ca legislația țării în care te afli să nu permită utilizarea serviciilor de pariere din România.