Ajutor pentru jucătorii Casa Pariurilor


  1. În ce constă înregistrarea pe site-ul Casa Pariurilor?

    Orice utilizator înregistrat pe website-ul Casa Pariurilor își poate crea un bilet, poate plăti pentru el și poate monitoriza statusul acestuia. Acesta apare înregistrat pe website în tab-ul 'Bilete'. Pentru a vă înregistra, va trebui să vă introduceți un nume de utilizator, o parolă, o adresă de email validă, un număr de telefon, cât și datele dumneavoastră de identificare (nume, prenume, data nașterii, sex, adresă ,CNP). Dacă ați introdus cu succes datele, veți primi un email de întâmpinare pe adresa dumneavoastră de email, incluzând numărul contului de utilizator, vizibil pe site în tab-ul 'Cont'. Accesul la www.casapariurilor.ro este securizat (https).

  2. Ce reprezintă activarea contului de utilizator?

    Prin activarea contului de utilizator, puteți beneficia de toate opțiunile rezervate pentru utilizatorii de pariuri online.

    Activarea este necesară pentru a putea depune sume mai mari de 440 lei și pentru a putea efectua retrageri. Pentru a vă activa contul trebuie să trimiteți o copie a actului dumneavostră de identitate de pe adresa de mail cu care v-ați creat contul la suport@casapariurilor.ro. Numele, adresa și CNP-ul din actul de identitate trebuie să corespundă cu cele introduse de dumneavoastră la crearea contului. Un cont de utilizator poate fi activat numai de către persoanele care au împlinit deja vârsta de 18 ani. Prin activarea contului dumneavoastră de utilizator, acceptați toate 'Regulile de pariere' și 'Termenii și condițiile de utilizare', inclusiv orice posibile modificări ale acestora.

  3. Ce este un cont de utilizator?

    Un cont de utilizator reprezintă un cont unic înregistrat pentru pariuri online al unui jucător, în care sunt înregistrate toate tranzacțiile dumneavoastră financiare (depuneri de bani, bilete plătite, câștiguri plătite...). Vă puteți accesa contul de utilizator oricând doriți.

  4. Cum imi transfer bani în contul de utilizator?

    Banii pentru pariuri online pot fi transferați în contul de utilizator mergând în orice Agenție Casa Pariurilor cu un document de identitate valid și numele sau numărul dumneavoastră de utilizator, în orice filială bancară și completând un ordin de plată, prin Internet banking, pe site-ul de pariuri online al Casa Pariurilor utilizând un card MasterCard, Visa sau Maestro, printr-un cont Skrill sau printr-un cont Paysafecard.

    În cazul în care efectuați o depunere prin intermediul unei agenții Casa Pariurilor, suma depusă va fi vizibilă imediat în contul dumneavoastră de pariere online.

    În cazul în care efectuați o plată online cu cardul de credit și aceasta este finalizată cu success, banii ar trebui sa apară în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp (5-10 minute).

    Același timp de procesare este valabil și în cazul depunerilor prin sistemul electronic Skrill.

    Un transfer de bani realizat prin Internet banking sau prin completarea unui ordin de plată la o filială bancară va fi vizibil în contul dumneavoastră după cel târziu 2 zile lucrătoare.

    În cazul în care depunerea se efectuează prin intermediul unei agenții Poșta Română, timpul de procesare poate fi de până la 7 zile lucratoare.

    Dacă suma de bani transferată în contul dumneavoastră de utilizator nu este vizibilă așa cum a fost descris mai sus, vă rugăm nu ezitați să ne contactați prin email la adresa suport@casapariurilor.ro.

  5. Care este suma minimă cu care îmi pot alimenta contul de pariere online?

    Suma minimă cu care vă puteți alimenta contul de pariuri online diferă în funcție de instrumentul de plată utilizat:
    Prin intermediul Agențiilor Casa Pariurilor – minim 10 lei;
    Card de credit online - minim 20 lei;
    Ordin de plată la ghișeul băncii sau internet banking - nu există o sumă minimă;
    Cont Skrill Moneybookers - minim 50 lei;
    Paysafecard – minim 20 lei.

  6. Ce comisioane de depunere sau retragere se percep?

    În cazul depunerilor prin intermediul Agențiilor Casa Pariurilor, comisionul la depunere sau retragere este 0.
    În cazul cardurilor bancare, comisionul la depunere sau retragere este 0.
    În cazul sistemului Skrill, comisionul la depunere este 0, iar la retragere se percepe un comision de 1% din valoarea tranzacției.
    In cazul Paysafecard, comisionul la depunere este 0.
    În cazul depunerii de numerar prin ordin de plată se percepe un comision care diferă în funcție de banca/unitatea poștală la care efectuați depunerea.În cazul tranzacțiilor cu cardul, în funcție de politicile comerciale agreate cu clienții săi, emitentul cardului utilizat la realizarea de operațiuni financiare pe platforma de joc a subscrisei poate percepe taxe și/sau comisioane în legătură cu operațiunile efectuate. Acestea pot fi taxe și/sau comisioane cu aplicabilitate generală, în legătură cu utilizarea cardului emis, sau taxe și/sau comisioane speciale, în funcție de domeniul în care se realizează operațiunile financiare. Organizatorul nu va fi ținut responsabil cu privire la aceste taxe și/sau comisioane, indiferent de natura lor.

  7. Cum plătesc pentru un bilet sau revoc plata?

    Plata pentru un bilet este foarte simplă: selectați evenimentele pe care doriți să le jucați pe bilet și introduceți suma pe care doriți să o pariați. Suma pariată nu trebuie să fie mai mică decât suma minimă de pariere (în valoare de 1,00 LEI) și nici nu poate depăși suma disponibilă în contul dumneavoastră.

    Orice plată efectuată este înregistrată imediat și veți putea vedea modificarea soldului din contul dumneavoastră.

    O plată efectuată pentru un bilet nu poate fi revocată sau anulată.

    Toate biletele plătite pot fi monitorizate din tab-ul 'Bilete'.

  8. Există o miză maximă ce poate fi pariată pe un bilet?

    Nu există o miză maximă, însă există un câștig maxim de care trebuie să țineți cont în ajustarea mizei. Organizatorul isi rezerva dreptul de a limita miza acceptata pentru orice pariu sau de a nu accepta anumite pariuri.

    PRODUS MIZA MINIMĂ/MAXIMĂ (TOTAL) PT. BILET SIMPLU CÂȘTIG MAXIM PT. BILET SIMPLU MIZA MINIMĂ/MAXIMĂ (TOTAL) PT. BILET SISTEM CÂȘTIG MAXIM PT. BILET SISTEM
    PARIURI PE EVENIMENTE MIZA MINIMĂ 1 LEU 50,000 LEI MIZA MINIMĂ 2 LEI 150,000 LEI
    PARIURI PE NUMERE LOTO MIZA MINIMĂ 2 LEI 150,000 LEI MIZA MINIMĂ 2 LEI 150,000 LEI

    Dacă produsul dintre cotă și suma jucată depășește valoarea maximă a posibilelor câștiguri, Organizatorul este obligat numai la plata sumei maxime stabilite prin aceste reguli.

  9. Care este numărul minim și maxim de evenimente care pot fi jucate pe un bilet?

    Pe un bilet simplu se pot paria intre 1 si 32 de evenimente, iar in cazul unui bilet combinat (sistem) se pot combina maxim 20 de evenimente dintre cele 32 care pot fi puse pe bilet, restul de 12 evenimente fiind considerate fixe. Pentru anumite competiții, numărul minim de evenimente acceptate pe bilet/combinație poate fi condiționat. În acest caz, în dreptul competiției va apărea marcajul (+2), (+3) etc.

    Marcajul (+2) -pe bilet/combinație sunt acceptate minim 3 evenimente.

    Marcajul (+3) - pe bilet/combinație sunt acceptate minim 4 evenimente.

  10. Ce se întâmplă dacă am un bilet câștigător?

    Dacă aveți un bilet câștigător, soldul dumneavoastră va fi creditat cu suma de bani câștigată (suma câștigată va fi adăugată la soldul contului dumneavoastră).

    Dacă suma de bani câștigată nu apare în contul dumneavoastră, vă rugăm nu ezitați să ne contactați prin email la adresasuport@casapariurilor.ro.

  11. Toate evenimentele au fost jucate, dar biletul meu nu a fost procesat!

    Rezultatele sunt înregistrate după publicarea lor oficială de către autoritățile competente. În cazul în care un eveniment este întrerupt sau intervine un abandon, validarea sa poate dura mai mult timp. Biletul va fi validat imediat ce vor fi publicate rezultatele oficiale.

  12. Cum cer să mi se plătească o sumă de bani din soldul contului meu?

    Suma de bani vă poate fi plătită direct în contul dumneavoastră bancar, fapt ce face obiectul unei cereri de plată întocmită anterior pe site din tab-ul 'Plăți'. Orice plată în urma întocmirii cererii de plată se va face în maxim 2 zile lucratoare. Suma minimă de plată (pentru retragere) este de 50,00 LEI.

    Puteți deasemenea să retrageți dintr-o Agenție Casa Pariurilor, trimițând în prealabil pe website o cere de rezervare, în care veți selecta Agenția din care doriți să efectuați retragerea alături de suma aferentă. Cererea de retragere efectuată urmează a fi verificată si aprobată în scurt timp dacă este in conformitate cu Regulamentul de pariere. Nu există o sumă minimă de retragere prin această metodă.

    O cerere de plată întocmită pe site poate fi anulată în decurs de cinci (5) minute.

    Puteți retrage suma rezervată mergând în agenția selectată cu un document de identitate valid, numele sau numărul de utilizator și codul de rezervare.

    În cazul în care doriți închiderea contului de pariuri online, iar valoarea soldului dumneavoastră este mai mică de 50,00 LEI, puteți cere să vi se plătească suma disponibilă.

    Dacă cererea dumneavoastră de plată nu poate fi procesată indiferent de motiv, vă rugăm nu ezitați să ne contactați prin email la adresa suport@casapariurilor.ro.

  13. Cum se calculează impozitul în cazul câștigurilor din pariuri online?

    Impozitul pentru veniturile realizate de către persoanele fizice ca urmare a participării la jocuri de noroc la distanță nu se reține la sursă, impozitul anual datorat se va determina de către organul fiscal competent. Contribuabilii care au obținut venituri din jocurile de noroc la distanță, sunt obligați să depună declarația privind venitul realizat la organul competent, pentru fiecare an fiscal, până la data de 25 mai inclusiv a anului următor celui în care a fost realizat venitul. Organul fiscal competent va stabili impozitul anual datorat pentru veniturile din jocurile de noroc, în temeiul declarației privind venitul realizat și va trimite contribuabililor decizia de impunere. Impozitul de achitat pentru veniturile din jocuri de noroc stabilit conform deciziei de impunere anuală se va plăti de către contribuabil, în termen de cel mult 60 de zile de la data comunicării deciziei.

  14. Imi pot schimba numele de utilizator, parola și/sau adresa de email?

    Numele de utilizator existent nu poate fi schimbat iar un nume de utilizator deja înregistrat nu poate fi utilizat.

    Vă puteți schimba parola și/sau adresa de email urmând pașii descriși pe website în tab-ul 'Date Personale'.

  15. Mi-am uitat numele de utilizator!

    În cazul în care v-ați uitat numele de utilizator, vă rugăm nu ezitați să ne contactați prin email la adresa suport@casapariurilor.ro.

  16. Mi-am uitat parola!

    În cazul în care v-ați uitat parola, vă rugăm mergeți pe site-ul de pariere online Casa Pariurilor, iar în fereastra 'Logare' faceți click pe 'Ați uitat parola?' și urmați instrucțiunile. Veți primi pe adresa de email cu care v-ați înregistrat un link pentru resetarea parolei valabil o ora.

  17. Contul meu de utilizator este blocat. De ce?

    Casa Pariurilor vă poate bloca accesul la contul dumneavoastră (fie datorită cererii dumneavoastră sau fie în urma unor nereguli suspectate).

  18. Pot să imi închid contul de utilizator?

    Da, puteți. Soldul contului dumneavoastră trebuie sa fie 0.00 LEI. De pe adresa dumneavoastră de email, va trebui să ne trimiteți o cerere scrisă pentru închiderea contului pe adresa noastră de email la suport@casapariurilor.ro și va trebui să includeți numele dumneavoastră de utilizator.
    Contul de pariuri poate fi reactivat ulterior la cererea dumneavoastră.

  19. Erori uzuale apărute la tranzacțiile cu cardul

    'Cardul de credit/debit nu a putut fi identificat' – Datele de identificare ale cardului au fost introduse eronat.
    'Nu este valid' – Această eroare apare când sunt introduse accidental caractere invalide în datele de identificare ale cardului (*,.”$& etc). 
    'Tranzacția a fost refuzată de către societatea emitentă.'- Datele de identificare ale cardului au fost introduse eronat de mai multe ori, iar banca a refuzat autorizarea tranzacției. Vă rugăm să contactați societatea emitentă a cardului. 
    'Identificarea cardului dvs. a eșuat. Vă rugăm contactați emitentul cardului dvs.'- Datele cardului au fost introduse eronat. 
    'Sesiunea QPAY a fost încheiată după 30 de minute de inactivitate' – O sesiune de plată cu cardul online trebuie finalizată în 30 de minute de la inițierea ei, în caz contrar aceasta se închide automat. 
    Această eroare poate apărea și în cazul în care după introducerea datelor de identificare a cardului , nu introduceți și codul 3D Secure.

  20. Ce reprezintă sistemul 3D-Secure?

    Serviciul 3D-Secure este un sistem de securitate pentru tranzacțiile online bazat pe o parolă cunoscută doar de posesorul contului.

    Pentru a reuși plata cu cardul (Visa, MasterCard, unele carduri Maestro), cardul trebuie să fie înrolat în programul 3D-Secure. Pentru carduri VISA, 3D-Secure se numește 'Verified by VISA', pentru MasterCard se numește 'SecureCode'. În situația în care cardul nu este înrolat, procesul de înrolare începe chiar în timpul depunerii. Dacă aveți dificultăți cu 3D-Secure sau v-ați uitat parola 3D-Secure vă rugăm sunați la banca emitentă a cardului dumneavoastră. Numărul de telefon este pe spatele cardului.

    Pentru o rezolvare și mai operativă a problemelor 3D-Secure, pentru carduri emise de: BCR (Banca Comercială Română), Banca Raiffeisen, UniCredit Țiriac Bank, BRD-Groupe Societé Generale, AlphaBank, NEXTEBANK, CEC Bank, Banca Transilvania, Banca Română de Credite și Investiții, Romanian Internațional Bank, Millennium Bank, RBS Bank, OTP Bank, Italo-Romena Bank, Cetelem IFN, puteți suna la procesatorul 3D-Secure, SC Romcard SA, 021-4020029, www.romcard.ro, care are avantajul că este disponibil non-stop la telefon.

  21. Ce este un „cookie”?

    Un Internet Cookie” (termen cunoscut și ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur și simplu“cookie”) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul.

    Cookie-ul este creat atunci când utilizați browser-ul (ex: Internet Explorer, Chrome) pentru a vizita un website care folosește cookie-uri. Acest fișier este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard disk-ul utilizatorului).

    Un cookie este format din 2 părți: numele și conținutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existență a unui cookie este determinată; tehnic, doar web server-ul care a trimis cookie-ul îl poate accesa din nou în momentul în care un utilizator se întoarce pe website-ul asociat web server-ului respectiv.

    Cookie-urile în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în cele mai multe cazuri, nu identifică personal utilizatorii de internet.

  22. Cum pot opri cookie-urile?

    Utilizatorii își pot configura browserul să respingă fișierele cookie. Dezactivarea și refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat și folosit.

    Este posibilă setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri să nu mai fie acceptate sau se poate seta browserul să accepte cookie-uri de la un site anume. Pentru a înțelege aceste setări, puteți folosi opțiunea „Ajutor” a browserului pentru a afla mai multe detalii.

    IAB România pune la dispoziție următorul site pentru a oferi mai multe informații privind confidențialitatea legată de publicitatea online: http://www.youronlinechoices.com/ro/.

Platforma de pariuri sportive online www.casapariurilor.ro este licențiată ONJN, astfel jucătorii săi fiind protejați și putând paria în siguranță.<brInterfața intuitivă permite utilizatorilor să plaseze pariuri ușor și în timp real. La Casa Pariurilor găsești peste 20 de discipline sportive și ai la dispoziție în orice moment sute de evenimente din care poți alege ce ți se potrivește pentru a paria. De asemenea, fiecare eveniment sportiv oferă sute de posibilități de a paria. Pariurile LIVE pot fi combinate cu cele pre-match la Casa Pariurilor fără ca jucătorul să fie limitat de alte condiții. Astfel, lăsăm la alegerea jucătorului să-și construiască biletul după propriile preferințe. Pentru a veni în ajutorul clienților, Casa Pariurilor oferă posibilitatea ca aceștia să parieze online de pe desktop, tabletă și mobil. Aplicația de ultimă generație Casa Pariurilor oferă suport atât pentru Android, cât și pentru iOS. Ambele versiuni pot fi descărcate de pe site-ul www.casapariurilor.ro, iar varianta de iOS poate fi accesată și din iTunes. Echipa de bookmakers de la Casa Pariurilor oferă constant pariuri speciale pentru cele mai interesante evenimente, atât din lumea sportului, dar și din cea a show-biz-ului sau a politicii. Dacă ești logat în contul tău de la Casa Pariurilor, atunci ai posibilitatea să urmărești în direct cele mai interesante meciuri din acel moment, fără să existe o condiție de pariere pentru a privi partidele. În cadrul platformei Casa Pariurilor găsești secțiuni speciale dedicate Cazinoului Online, cu zeci de jocuri atractive, Loteriilor, cu cea mai bună ofertă de Loto, dar și a Jocurilor Virtuale atât de apreciate în Agențiile Casa Pariurilor: Lucky Six, Cursele Virtuale de Câini și Cai plus Lucky X și Cursele de Câini.
Acest website folosește cookie-uri proprii și de la terți, pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia. Prin folosirea serviciilor noastre vă exprimați acodrul în vederea folosirii cookie-urilor.
Ce este un „cookie”? Am înțeles